[PL] [EN]
Wybierz miasto:
1
 
lokalizacja
115
tablic
reklamowych
11%
mieszkańców
miasta
19 tys.
 
odbiorców
3 mln
spojrzeń
miesięcznie

Ostatnie realizacje

Reklama w windach - Bielsko-Biała - os. Beskidzkie, Karpackie, Słoneczne, Złote Ł. Bielsko-Biała, os. Beskidzkie, Karpackie, Słoneczne, Złote Ł.
Reklama w windach - Bielsko-Biała - os. Beskidzkie, Karpackie, Słoneczne, Złote Ł. Bielsko-Biała, os. Beskidzkie, Karpackie, Słoneczne, Złote Ł.
Reklama w windach - Bielsko-Biała - os. Beskidzkie, Karpackie, Słoneczne, Złote Ł. Bielsko-Biała, os. Beskidzkie, Karpackie, Słoneczne, Złote Ł.



Co to jest LIFTBOARDS?

Reklama zewnętrzna jaką jest Liftboards, towarzyszy setkom tysięcy Polaków podczas codziennej podróży windą.

Reklama w windach zwiększy rozpoznawalność Twojej marki, a także zbuduje popularność i zaufanie wśród
Twoich docelowych klientów.

Zasięg i oglądalność

Bez znaczenia jest to, czy jesteś przedsiębiorcą, czy pracujesz w dziale marketingu, zapewne poszukujesz
reklamy, która dotarłaby do jak największej liczby odbiorców i przyniosła oczekiwane efekty.

W Bielsku, nasze reklamy każdego dnia ogląda około 19 000 mieszkańców podczas jazdy windą.
Zamieszczone na tablicach teści docierają do 11% mieszkańców! W tym miejscu warto wspomnieć,
że oglądalność zwiększa się, gdy weźmiemy pod uwagę gości, turystów, pracowników firm, dostawców itd.

Efekty

Wiele możnaby mówić o sposobach reklamowania się i zasięgu, jednak „na koniec dnia” najprawdopodobniej
najważniejsze dla Ciebie będą EFEKTY.

  • Przed naszą reklamą nie można uciec – jadąc windą
    ludzie znajdują się w pustym pomieszczeniu
    o powierzchni około 1,5 m2. Obojętnie czy jadą sami,
    czy ktoś im towarzyszy – prędzej czy później zapoznają
    się z reklamami.
  • Ponad 90% mieszkańców jeździ windą przynajmniej
    2 razy dziennie
    . Miesięcznie daje nam to liczbę
    co najmniej 60 sytuacji, które potencjalnie zakończą
    się kontaktem z ekspozycją reklamową.
  • Liftboards jest nośnikiem cyklicznym, dlatego
    możesz być pewien, że dołożymy wszelkich starań,
    abyś był w pełni usatysfakcjonowany.

Porównanie

Co wyróżnia nasze tablice reklamowe od innych form promocji? Przykładem mogą byc popularne ulotki,
które w większości przypadków trafiają nieprzeczytane do kosza na śmieci.

Skuteczność ulotek ocenia się na 5% - z tej ciężkiej paczki 5 000 świstków papieru, tylko około 100 zostanie
świadomie przeczytana. Dolicz do tego koszty kolportażu, a zobaczysz, że swoje pieniądze tak naprawdę
dosłownie wyrzuciłeś w błoto, gdyż reszta ulotek będzie zalegać na chodnikach, śmietnikach, lub klatkach
schodowych, deptana przez przypadkowych przechodniów. My nazywamy taką sytuację antyreklamą.

Wychodzimy z założenia, iż jeśli nie za pierwszym to za drugim, trzecim, dziesiątym, pięćdziesiątym albo setnym
razem – Twoja reklama na naszych tablicach zostanie przeczytana, informacja zostanie przekazana, a sama firma
świadomie, lub nieświadomie po raz kolejny skojarzona z tym właśnie typem usług/produktów. Nie marnujesz przy
tym kilkudziesięciu kilogramów papieru, nie musisz wciąż rozmyślać czy Twoi kolporterzy aby na pewno przykładają
się do swojej pracy.